Un lucru perfect sau imperfect?

Am facut de ceva timp un colier din margele, imi place tare mult aceasta tehnica de confectionat deoarece din niste simple margele, un ac si o guta de pescuit(pe care i-am furat-o tatei si care inca o cauta:)) pot iesi lucruri fascinante. Imi place sa imbin elemente pentru ca ador rezultatul final.
Asa, sa revenim, am numit acest colier o imperfectiune perfecta. De ce lucrul asta?  Mi-a placut initial modelul pe hartie si m-am apucat de treaba, innumara margele, punele pe ata, fi atenta sa iasa cum trebuie si la final ce sa vezi? Unele dintre buclele de jos stau in sus, iar altele stau in jos. Nu stiu din ce cauza a iesit asa treaba asta, poate a fost guta prea creata, poate asa este modelul, oricum mie imi place pentru ca l-am facut eu. Frumusetea sta in ochii privitorului si poate ce e perfect pentru mine este imperfect pentru altcineva.



Preț-10 lei

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Set handmade mov

Set handmade cu flori

Tu ce ai facut cu primii bani economisiti?