Colier roz, din margele.

Daca mi-ati urmarit blogul, la un moment dat va scrisesem ceva despre o curatenie generala in ustensilele si accesoriile mele de margelit. Doar ca...sunt foarte multe si m-am gandit ca ar fi mai practic sa fac ceva din ele, poate asa se vor mai imputina. Am gasit un tipar care mi-a placut si m-am apucat de treaba. Toata treaba mi-a luat destul de mult, vreo cateva zile pentru ca bebelina mea de 8 luni nu prea doarme in timpul zilei. Printre picaturi, mi-am gasit putin timp si pentru lucrurile acestea care imi plac. As vrea sa postez in fiecare zi, doar ca nu prea am timp. Am facut poze pas cu pas, munca asta presupune multa migala si rabdare, but I DID IT!











Colierul este din margele de nisip, insirate pe guta, cu zale si inghizatoare argintii. Lungimea este de 40 de cm.
Pret: 20 de lei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Set handmade mov

Set handmade cu flori

Tu ce ai facut cu primii bani economisiti?