Daca te apuci de un lucru, atunci termina-l!

Am facut de multe ori prostia sa ma apuc de un lucru si sa abandonez la un momet dat si nu ma refer doar la pasiunile mele, ci in general. Cred ca gresim foarte mult facand acest lucru, pentru ca privim la lucrul acela si ne imaginam cum ar fi fost daca? Cum ar fi aratat la sfarsit, ce pasi am mai fi urmat si cum ne-am fi implicat? La sfarsit oare am fi fost multumiti de noi sau am fi aruncat tot ceea ce am facut la gunoi? Va sfatuiesc sa nu lasati niciun lucru la voia intamplarii si neterminat, implicati-va, faceti tot ce va sta in puteri daca voi credeti in lucru ala si va credeti in stare sa il duceti pana la capat.
 Initial, am vrut sa  va arat o perecehe de cercei, gasisem eu la un moment dat o tehnica noua, care implica si cusut, dar nu i-a terminat. Lucrul asta mi-a dat creat o oarecare nemultumire si de aceea vreau sa ii si termin, mult nu mai am, doar de aplicat tortite, va arat inainte si sper sa revin cu poze si dupa.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Set handmade mov

Set handmade cu flori

Tu ce ai facut cu primii bani economisiti?