Despre blog...

Buna ziua, dragii mei...
Sunt noua si nu prea in aceasta lume a scrisului. Noua pentru ca nu ma cunoaste nimeni si nu prea pentru ca mereu am avut ceva in mine care ma chema spre scris. Am crezut initial ca vreau sa ma fac profesoara de limba si literatura romana, ceea ce am si facut o perioada de trei ani de zile. Acum, ca v-am spus ce am facut, sigur va uitati mai sus si imi vanati greselile gramaticale. Nu de asta sunt aici, nu vreau sa ne vanam intre noi, vreau poate sa cunosc oameni cu aceleasi pasiuni ca ale  mele . In fine m-am cam indepartat de la subiect. Ceea ce voiam de fapt sa spun este ca am o chemare spre frumos, spre creatie, spre lucrurile pe care poti sa le faci singur. Nu sunt nici vreo mare artista, doar ca mi se pare absurda viata banala pe care o ducem aproape majoritatea. Nu vreau sa traiesc doar pentru a face mancare, curatenie si pentru a barfi sau a ma interesa de ceea ce fac altii. Dupa ce nu o sa mai fiu, vreau sa las ceva in urma mea. As fi vrut sa scriu o carte, poate ca va ramane visul vietii mele, am incercat sa scriu. Am din liceu cateva caiete, puerile mi se par acum. Cu trecerea timpului de fiecare data cand am reincercat parca totul ingheta pe prima pagina, nu mai pot si ma doare. Asa ca m-am reprofilat, am mici pasiuni, orice om ar trebui sa aiba macar un lucru care sa ii faca placere. Avem nevoie de activitati care ne aduc bucurie si care ne implinesc ca si oameni, care ne destind. Pe viitor si de a lungul timpului as vrea sa putem aici, sa ne destainuim si sa cream un cerc de oameni care isi traiesc viata si cu putina pasiune, dincolo de problemele de zi cu zi. Va pup... noapte buna.   

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Set handmade mov

Set handmade cu flori

Tu ce ai facut cu primii bani economisiti?