O pasiune de a mea...margelitul

Buna din nou, dragii mei...
Azi vreau sa va vorbesc despre o pasiune de a mea si anume, margelitul. Am facut curatenie de curand prin toate sertarele, ador sa fac lucrul asta. Imi amintesc de timpurile cand eram copil si umblam prin cutiile bunicilor. Eram fascinata de ceea ce gaseam in ele: becuri vechi, timbre, ace, cate o poza de buletin patata de vreme. As vrea sa intru intr-o casa veche, batraneasca, pustie doar pentru a umbla prin sertare. E trist cand vezi toate lucrurile care candva au apartinut unei familii, candva cineva le tinea in maini si le folosea. 
Nu eram o persoana prea ordonata, dar acum de cand am un copilas, s-a trezit in mine parca un sentiment ca toate lucrurile indiferent de ce nivel, ar trebui puse in ordine, si asa m-am pomenit cu o cutie cu multe lucruri care aminteau de pasiunea mea pentru confectionat bijuterii. Le-am strans pe toate si parca ma chemau de mult, ma chemau sa ma trezesc la realitate, sa fac ceva cu viata mea, sa fac iar, din cand in cand ceea ce imi place. Am sa ma ocup pe rand de fiecare in parte si sper sa revin cu postari cu ceea ce am realizat.
Acum trec putin la treaba, caci vedeti si voi ca am!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Set handmade mov

Set handmade cu flori

Tu ce ai facut cu primii bani economisiti?