Set handmade cu flori

Mai este puțin și trece și timpul ăsta rece și întunecat și abia aștept să vină primăvara. La primăvară mi-a fugit gândul când am văzut modelul ăsta de flori.
În clip era un colier cu o singură floare ca și pandantiv dar mie îmi place mereu să aduc ceva nou, să diversific și mi-a ieșit ce veți vedea.
Îmi pare rău că pozele nu au o calitate foarte bună, chiar nu am timp și cu bebelina mea să stau să caut lumina, unghiul potrivit. Pot spune că rozul mărgelelor este unul cald, plăcut, ușor transparent, precum bomboanele.În realitate arată mult mai bine.
Colierul are 56 de cm lungime
Cerceii au 3 cm lungime și 3.5 cm lățime
Brățara are  cm lungime.
Prețul este de 30 de lei.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Set handmade mov

Tu ce ai facut cu primii bani economisiti?