Un alt colier, o nouă creație

Bună dragii mei,
Cu scuzele de rigoare, am cam întârziat cu postările. A fost o perioadă destul de aglomerată și mi-a fost cam greu să mai găsesc timp să fac ceva printre picături.
M-am apucat de multe ori de treaba asta cu blogul și mereu postam un articol, două și mă lăsam păgubașă dar de data asta îmi propun să ies din confortul meu și să mă țin de treabă. Fac asta pentru că îmi aduce satisfacție, îmi place să găsesc alte persoane preocupate de aceleași lucruri.
De data asta am găsit un model care mie îmi place foarte mult dar este foarte migălos. De obicei învățam modelul destul de repede și nu mai trebuia să mă uit pe schemă dar de data asta m-am uitat la fiecare pas și evident și lucrul asta mi-a luat destul de mult timp.
Am reușit în final să îl termin, vreau să fac și o brățară și cercei, să completez cumva setul pentru că este un model care îmi place și abia aștept o ocazie să îl port. Nu prea mă grăbesc însă cu definitivarea setului pentru că pot să spun și mi-o asum că mi-a dat bătăi de cap și merit o pauză de la acest model.
Sper să vă placă.
Toate modele mele pot fi făcute și la cererea clientului, pot schimba lungimea dar și culorile sau pot lucra modele găsite de voi și pe care vi le doriți.


Preț- 20 lei

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Set handmade mov

Set handmade cu flori

Tu ce ai facut cu primii bani economisiti?