Colier din mărgele

Bună din nou,
În ultimul timp tot căutam să încep un nou colier. Mi-am găsit tiparul, am băgat guta în ac și mă tot uitam să văd ce mărgele mai am. Mi-am tras deoparte unele negre și mai căutam o altă culoare. Mi-am dat seama că am prea multe modele cu negru și mi-a venit pofta de un pic de culoare.
Îmi place mult modelul ăsta, sigur am să îl refac și cu alte mărgele pentru că acestea pe care le-am folosit, cele portocalii sunt vopsite pe dinăuntru și în momentul în care am băgat acul a mai sărit din vopsea și nu a ieșit cum mi-am dorit eu.
Vi-l arăt totuși, pentru că eu mă bucur și așa de el ca de oricare alt lucru mărunt, făcut de mine.


Preț-10 lei

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Set handmade mov

Set handmade cu flori

Tu ce ai facut cu primii bani economisiti?