Set handmade

Până acum m-am ocupat să fac coliere din mărgele după o anumită schemă, dar în ultimul timp m-am tot uitat la niște tutoriale pe youtube și mi se părea foarte greu să urmăresc live tehnica folosită, mi se părea că voi rata sigur o mișcare și nu mă voi descurca.
Modelele arătau super la sfârșit, era diferit de ceea ce făcusem eu până acum și m-am încumetat să folosesc și modalitatea asta și eu cred că mi-a ieșit destul de bine și vreau pe viitor să îmi diversific metodele de lucru.
Mi-a luat foarte mult să îl definitivez, aproximativ o săptămână, dar până la urmă am reușit și abia așteptam să îl postez.
Setul este format dintr-un colier de 45 cm L, brățară de 17 cm L și o pereche de cercei de 6 cm L, făcute din mărgele albe cu închizători, zale și tortițe argintii.
Se poate face pe orice culoare doriți, dar pentru că afară este foarte frig, vremea m-a inspirat și am rămas la alb.
Preț- 30 de lei



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Set handmade mov

Set handmade cu flori

Tu ce ai facut cu primii bani economisiti?