Set cercei și brățară

Bună dragii mei, pasionați de mărgelit.
Nu am mai avut timp să mă ocup și de pasiunea mea pentru că pur și simplu pitica mea de un an și 2 luni este foarte curioasă și i se par mai interesante mărgelele mele decât jucăriile ei, care oricum nu o prea atrag deloc.
Îmi lipsește un timp cu mine, dar este și frumos să fi părinte și sper să fie mai ușor cu trecerea timpului.
Bun, să revenim la ceea ce am reușit să fac, nu este mare lucru, am observat că aveam cam multe coliere așa că de data asta vă prezint un set format din brățară și cercei.
Materialele pe care le-am folosit sunt- gută, mărgele de nisip, zale, tortițe, închizătoare argintii.
Modelul este unul foarte simplu, dar rezultatul mi s-a părut de efect.
Brățara are 20 de cm iar cerceii 4 cm, fără tortițe
Preț-10 lei


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Set handmade mov

Set handmade cu flori

Tu ce ai facut cu primii bani economisiti?