Set handmade

Cred că am făcut setul ăsta acum vreo 5 ani, a fost printre primele mele încercări, simple ce e drept în ale handmadului. Pe atunci mă ocupam doar cu lucruri concrete, lipeam pe bază, adăugam tortițe sau zale și gata, munca mea era gata. Mai târziu am descoperit eu și alte tehnici mai migăloase.
Chiar dacă îl am de mult nu l-am postat pentru că nu aveam pandantivul atârnat de un lanț sau șnur sau ceva și am zis să mă ocup și de treaba asta. Nu am vrut să pun un lanț metalic, mi s-a părut că e un model mai vintage și am făcut ceva repede din niște mărgele roșii. Chiar dacă îl am demult timp nu cred că se va demoda prea curând un astfel de set și ce e simplu este și mai elegant și de bun gust.
Colierul are 50 cm lungime
Cerceii au 5cm L și 3.5 cm l
Pret- 15 lei




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Set handmade mov

Set handmade cu flori

Tu ce ai facut cu primii bani economisiti?