Broșă în formă de măr

Postarea trecută v-am spus că am să mai încerc să fac niște broșe și am găsit modelul astă în formă de măr care mi-a plăcut mult. Bine, în pozele de pe internet era o broșă perfectă, parcă făcută de un robot și nu de o persoană. Pe lângă acele poze mi se pare că rezultatele mele par mult mai puerile, dar am încercat să decupez și să cos în așa fel încât să arate ca un măr. Acum nu știu cât de bine mi-a ieșit pentru că fetița mea de un an tot trăgea de ață, mi-a împrăștiat bilele de nenumărate ori, dar până la urmă am terminat-o cu chiu cu vai.
Eu aș vrea să postez zilnic, dar nu am timp efectiv să fac câte îmi propun.
Sper să vă placă.
Preț- 10 lei

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Set handmade mov

Set handmade cu flori

Tu ce ai facut cu primii bani economisiti?