Cum sa iti transformi hainele

Cum este foarte cald astăzi, eu și bebelina mea stăm afară, în curte, sub boltă și deja avem liber tot restul zilei, fiindcă am fost foarte harnice și ne-am terminat treburile. 
Pentru azi mi-am propus să pun în practică niște tutoriale pe care le-am văzut pe internet.  
Va avertizez că este prima mea încercare de acest fel, iar rezultatul nu este unul tocmai perfect. Nici în ceea ce privește calitatea pozelor nu sunt pre mândră pentru că le-am făcut afară, iar lumina nu a fost prea bună.
Dacă aveți prin dulap niște haine vechi și vreți să le dați un alt aspect, puteți încerca metoda pe care am folosit-o eu. 
Aveți nevoie de: un tricou sau o bluză, o sticlă cu dispozitiv pentru spălat geamuri, cum îi zic eu fâs fâs. În sticlă puneți clor, pe care ulterior o să îl pulverizați peste tricou.
Aveți nevoie și de un model sau tipar. Eu am căutat o poză alb negru pe internet, am pus o coală albă peste ecran, am copiat modelul și l-am decupat ulterior. Cel mai bine ar fi sa folosiți ceva mai dur, un carton de preferință pentru că eu am folosit o coală și în momentul în care am pulverizat clorul peste model, coala s-a înmuiat și modelul nu s-a transferat prea bine pe bluză. Eu mi-am ales un copăcel.
Pentru început așezați modelul ales peste bluză iar în interiorul bluzei puneți ceva mai dur, ca în momentul în care pulverizați clorul să nu se transfere și pe spatele  bluzei, să rămână doar pe față. Eu am pus o agendă cu coperta cauciucată. Puteți folosi și o mapa din plastic sau o bucată mai groasă de lemn.

După ce ați așezat modelul unde doriți pulverizați clor peste el, mai ales pe conturul lui, pe margini, să surprindeți toate detaliile. Greșeala mea a fost că am pulverizat de prea multe ori într-un loc, nu insistați, o dată este suficient.
Așa arată după ce am pulverizat și am îndepartat imediat modelul ales de mine și anume copacul pentru că fiind din hârtie de uda și așa a trebuit să îl îndepărtez imediat.

După aceea nu mai trebuie decât să lăsați să se usuce și aveți o bluză nou nouță. Sunt sigură că cu grijă și după mai multe încercări aceste proiecte o să iasă din ce în ce mai bine.
Așa arată bluza mea după ce s-a uscat.
Am folosit și un tricou de al soțului pe care nu prea îl purta să încerc și altfel de metodă. Puteți folosi și bandă izolieră pentru crearea de modele. Nu ar trebui să vă arăt tricoul astă nici vouă, dar nici soțului pentru că nu a ieșit deloc bine :)), pentru că așa cum vă spuneam și mai sus am pulverizat prea mult și s-a îmbibat materialul de prea mult clor, a băltit și s-a uscat tare urât. Dacă pulverizați doar odată, foarte fin sigur vă va ieși foarte bine.
Eu imi asum greșeala, așa că o să vi-l arăt oricum.
ÎNAINTE

DUPĂ


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Set handmade mov

Set handmade cu flori

Tu ce ai facut cu primii bani economisiti?